وظایف حراست

بخشی از وظایف حراست :

  1. حفاظت از اطلاعات پرسنلی، اسناد، اماکن و محیط های تحت پوشش به منظور جلوگیری از هرگونه تهدید و خطرات احتمالی.
  2. ارائه مشاوره امنیتی و خدمات اطلاعاتی به ریاست دانشکده.
  3. حفاظت و صیانت از کارکنان در برابر آسیب ها و تهدیدات احتمالی.
  4. پیش بینی و پیش گیری از تحرکات غیر قانونی در دانشکده.
  5. تهیه طرح های حفاظتی و صدور دستورالعمل های حفاظتی اماکن و نظارت بر عملکرد واحد حفاظت فیزیکی و انتظامات.
  6. نظارت بر رعایت ملاحظات حفاظتی و امنیتی در خصوص نصب و توسعه شبکه های موجود در دانشکده.
  7. مدیریت حفاظت از داده ، اطلاعات و خدمات در حوزه فناوری اطلاعات.
  8. مدیریت هویت و دسترسی و مجوز در حوزه فناوری اطلاعات.
  9. صدور کارت شناسایی و مجوز تردد و رعایت تدابیر لازم برای پیش گیری از هرگونه سوء استفاده و جعل.