وظایف حراست
بخشی از وظایف حراست :
- حفاظت از اطلاعات پرسنلی، اسناد، اماکن و محیط های تحت پوشش به منظور جلوگیری از هرگونه تهدید و خطرات احتمالی.
- ارائه مشاوره امنیتی و خدمات اطلاعاتی به ریاست دانشکده.
- حفاظت و صیانت از کارکنان در برابر آسیب ها و تهدیدات احتمالی.
- پیش بینی و پیش گیری از تحرکات غیر قانونی در دانشکده.
- تهیه طرح های حفاظتی و صدور دستورالعمل های حفاظتی اماکن و نظارت بر عملکرد واحد حفاظت فیزیکی و انتظامات.
- نظارت بر رعایت ملاحظات حفاظتی و امنیتی در خصوص نصب و توسعه شبکه های موجود در دانشکده.
- مدیریت حفاظت از داده ، اطلاعات و خدمات در حوزه فناوری اطلاعات.
- مدیریت هویت و دسترسی و مجوز در حوزه فناوری اطلاعات.
- صدور کارت شناسایی و مجوز تردد و رعایت تدابیر لازم برای پیش گیری از هرگونه سوء استفاده و جعل.